10+1 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να περάσει το νέο πρόγραμμα σπουδών!

1. Γιατί αυτό που ζητάμε δεν είναι μία εικονική μείωση μαθημάτων, με παράλληλη δημιουργία μαθημάτων-τεράτων (βλ. Μηχανική 2-Αντοχή υλικών, Ρευστά-Υδραυλική), που κάνουν αδύνατη την παρακολούθηση-διδασκαλία-αφομοίωση.
2. Γιατί η μείωση των ωρών διδασκαλίας θα σημάνει την περεταίρω αύξηση του προσωπικού χρόνου εργασίας και διαβάσματος, καθώς θα αναγκαζόμαστε να “βγάζουμ1837da9c97e86168f0c2b21fef2aed5aε” μόνοι μας τα κομμάτια της ύλης που δεν θα προλαβαίνουν να διδάσκονται.
3. Γιατί θέλουμε να σπουδάζουμε με ανθρώπινους ρυθμούς, χωρίς την περεταίρω εντατικοποίηση μιας ήδη ασφυκτικής καθημερινότητας εντός και εκτός σχολής (ενδιάμεσοι πρόοδοι σε πάρα πολλά μαθήματα, υποχρεωτικά εργαστήρια), έχοντας τη δυνατότητα κοινωνικοποίησης, πολιτικοποίησης, ψυχαγωγίας.
4. Γιατί θέλουμε ένα πρόγραμμα σπουδών, που να προσφέρει βασικό υπόβαθρο γνώσεων σε όλο το εύρος του αντικειμένου και όχι πλήρως εξειδικευμένες και επιμέρους γνώσεις (π.χ Σίδερα 2 υποχρεωτικά μόνο στους Δομοστατικούς, Τεχνική Γεωλογία μόνο στους Γεωτεχνικούς κτλ.) .
5. Γιατί η αφαίρεση σημαντικών κομματιών της ύλης, σημαίνει μη κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα.
6. Γιατί το νέο πρόγραμμα σπουδών υποβαθμίζει το θεωρητικό υπόβαθρο του μηχανικού, δίνοντας ουσιαστικά βάρος μόνο στην τεχνική κατάρτιση.
7. Γιατί το κατέβασμα δύσκολων μαθημάτων σε μικρότερα εξάμηνα (βλ. Μπετό1, Εδαφομηχανική1, Θεμελιώσεις κ.τ.λ.), ανοίγει το δρόμο για τη διάσπαση του πτυχίου σε 3+2 και δεν εξασφαλίζει σε καμία περίπτωση το ενιαίο, πενταετές και συμπαγές δίπλωμα πολιτικού μηχανικού.
8. Γιατί θέλουμε να βγαίνουμε μηχανικοί συνδεδεμένοι με τις κοινωνικές ανάγκες, έχοντας αναπτύξει περιβαλλοντικές ευαισθησίες.
9. Γιατί δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε ένα κοσμήτορα, που το μόνο που έχει επιδείξει τα χρόνια της διοίκησης του, είναι ο δεσποτισμός και η ματαιοδοξία , να πετάξει για άλλη μια φορά τη γνώμη των φοιτητών στον κάλαθο των αχρήστων.
10. Γιατί τον πρώτο και τελευταίο λόγο για το πρόγραμμα σπουδών, τον έχουμε όλοι εμείς, που βλέπουμε το πρόγραμμα στην ολότητα του και επηρεαζόμαστε, περισσότερο από τον καθένα/μια, από τις προβληματικές του.
10+1 Γιατί δεν πρέπει να επιτρέψουμε, μέσω της σχολής μας, να ανοίξει η πόρτα για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση στα προγράμματα σπουδών, ούτε να γίνουμε τα πειραματόζωα μίας τέτοιας αλλαγής, που επιχειρείται σε βάρος των συμφερόντων και των αναγκών μας.
ΟΛΕΣ/ΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Φ.Σ. ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 8/3, ΣΤΙΣ 13:30

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s